שלום רב. יש לי אזרחות ישראלית (מן הסתם) ואזרחות אמריקאית (בגלל שנולדתי בארה"ב). אני רוצה להוציא אזרחות גרמנית. האם אני יכול להחזיק בשלוש אזרחויות או שעליי לוותר על אחת מהאזרחיות. האם ניתן בכלל לוותר על אזרחות ואם כן, האם ניתן לוותר על אזרחות ישראלית(?).
תודה על הפנייה
אם מדובר על אזרחות בעקבות כזו שנששלה ע"י הנאצים, לגרמניה אין בעיה שתחזיק יותר מאזרחות נוספת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכת דין ונוטריון איווה אשכנזי
055-4532810
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, משרדנו עוסק באיתור מסמכים. ניתן לאתר (ככל שקיים) מסמך המעיד על אזרחותם של הוריך והוריו ואז ניתן לגשת ולהגיש את הבקשה לאזרחות. בברכה, איווה אשכנזי, עו"ד...
המשך תשובה