לאחר מאמצים מרובים הצלחתי לאסוף את כל הנתונים והמסמכים וקיבלתי לידי את הדרכון הגרמני, לאחר מכן הבנתי שיש מסמך שנקרא "הוכחת אזרחות" (Staatsbürgerschaftsnachweis) שכדי להשיג אותו יש צורך בעוד נתונים ומסמכים חדשים, לאחר כמה ימי נסיון יש לי ספק גדול האם אצליח לאסוף את כל הנתונים הדרושים ולא הבנתי למה בכלל צריך את זה? אם אני רוצה לעבור לחיות באירופה (ספרד ו/או דנמרק) האם הדרכון הגרמני מספק לי את כל הזכויות הדרושות או שאני חייב שתהיה לי גם "הוכחת האזרחות"?
בדרך כלל אין צורך בתעודה זו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכת דין ונוטריון איווה אשכנזי
055-4532810
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, יש להגיש בקשה לקבלת פסק דין הצהרתי, ובו לצרף שני תצהירים של אנשים שהכירו את הסבא בשני השמות - העברי והלועזי. משרדי יכול לטפל בבקשה. בברכה, איווה אשכנזי, עו"ד...
המשך תשובה