שלום, רק לאחרונה התפניתי להתעסק בלהוציא דרכון גרמני (אבי אזרח גרמניה) וילדיי כבר בני שלוש כך שלא היה לי דרכון כשהם נולדו, רק הייתי זכאית לכך. אם אני רוצה להוציא להם דרכון עכשיו מה צריך לעשות?
.jpg)
שלום רב,
עלייך להגיש את הבקשה בצירוף מלוא הממסכים המוכיחים את זכאותך וזכאות ילדייך.
ככל שתזדקקי לעזרה את מוזמנת לפנות אלי.
בברכה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכת דין ונוטריון איווה אשכנזי
055-4532810
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, לפי המתואר, סבך וסבתך היו אזרחי פולין ואביך חרף העובדה שנולד בגרמניה הינו בעל זכאות לדרכון פולני בלבד. אילו היתה לאביך אזרחות גרמנית אז היה לך סיכוי. כרגע לפי המתואר הסיכוי קלוש. בברכה, א...
המשך תשובה