שלום, 1.במידה ואני מקבלת אזרחות גרמנית האם אני חייבת בהגשת דוח שנתי למס הכנסה הגרמני? 2. האם יש חובת גיוס לצבא לאזרחים בגיל המתאים? 3. אלו עוד חובות שלא ציינתי , אם יש? 4. האם אפשר לקבל אזרחות גרמנית ( אני זכאית עפ"י האמא) בנוסף לאזרחות ישראלית ואמריקאית מבלי שזה יפגע בהן? אשמח לתשובות כדי להתקדם תודה
.jpg)
שלום רב,
הרבה שאלות מורכבות. אין זה המקום לענות עליהן אלא בצורה שטחית.
בברכה,
איווה אשכנזי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכת דין ונוטריון איווה אשכנזי
055-4532810
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, ככל שתוכיח שלאבא או לסבא היתה אזרחות או זכות לאזרחות גרמנית, אזי התשובה ככל הנראה חיובית. בברכה, איוה אשכנזי, עו"ד...
המשך תשובה