סבא שלי נולד בברלין ב-1920 והיה אזרח גרמני עד שנמלט מגרמניה ב-1938 לפני השואה. הוא הגיע לישראל . יש לי את תעודת הלידה שלו מגרמניה. האם אני זכאי לאזרחות גרמנית כנכד? מה התהליך הביורוקרטי וכמה זמן זה לוקח? האם צריך לדעת גרמנית או להגיע לגרמניה?
.jpg)
שלום רב, ככל שיש זכאות ואת המסמכים מצד סבתך (ניתן לאתרם בארכיונים גרמניים) אזי ניתן לדלג על הסבתא. בברכה,...
המשך תשובה