שלום רב, סבי ז"ל נפטר לפני כ-13 שנה. הוא נולד בגרמניה ושרד את השואה לבדו. יש מסמכים שמוכיחים שנולד שם ושהייתה לו אזרחות. אימא שלי, הבת שלו, נולדה בישראל ב-51 ולא הוציאה אזרחות. האם אני יכול לקבל דרכון?
.jpg)
שלום רב,
אזרחות גרמנית ניתנת על בסיס "דם" גרמני , ככל שסבא רק נולד בגרמניה ובפועל היה אזרח פולין לדוגמא, אזי אין לו זכאות.
חג שמח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכת דין ונוטריון איווה אשכנזי
055-4532810
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, עלייך לאסוף את ההוכחה לאזרחותך, וכן תעודת נישואין, תעודות לידה ובקשה רלוונטית. אשמח לסייע. אנא פנה בפרטי. בברכה, איווה אשכנזי, עו"ד...
המשך תשובה