סבתי נולדה בשנת 1903 בוילנה, מאחר והיה כיבוש של גרמניה סבתי ואביה קיבלו דרכון גרמני האם יש לי זכאות לאזרחות גרמנית?
שלום רב, השאלה היא האם לאביך היתה אזרחות גרמנית או זכאות לאזרחות? אם כן, צור קשר. בברכה, איוה אשכנזי, עו"ד...