אני גר באוסטרליה לצורכי לימודיה של אשתי. אני מנהל פה עסק קטן ביחד עם קרוב משפחה (הכל חוקי, תחת ויזת עבודה). סבא שלי היה אזרחי גרמני וקראתי לאחרונה שהאזרחות עוברת בירושה. האם אני יכול להגיש בקשה לאזרחות למרות שהוא נפטר? האם אני יכול לעשות את זה מכאן או שאני חייב להגיע לשגרירות גרמניה בתל אביב?
שלום ותודה על הפנייה
1.סבא מאיזה צד?
2. אפשר לבקש גם אחרי פטירתו,
3.אפשר מאוסטרליה למרות שהיתי ממליץ לעבוד דרך גורם מקצוע מהארץ (יותר סיכוי ויותר מהר).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכת דין ונוטריון איווה אשכנזי
055-4532810
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, לפי המתואר, סבך וסבתך היו אזרחי פולין ואביך חרף העובדה שנולד בגרמניה הינו בעל זכאות לדרכון פולני בלבד. אילו היתה לאביך אזרחות גרמנית אז היה לך סיכוי. כרגע לפי המתואר הסיכוי קלוש. בברכה, א...
המשך תשובה