אני גר באוסטרליה לצורכי לימודיה של אשתי. אני מנהל פה עסק קטן ביחד עם קרוב משפחה (הכל חוקי, תחת ויזת עבודה). סבא שלי היה אזרחי גרמני וקראתי לאחרונה שהאזרחות עוברת בירושה. האם אני יכול להגיש בקשה לאזרחות למרות שהוא נפטר? האם אני יכול לעשות את זה מכאן או שאני חייב להגיע לשגרירות גרמניה בתל אביב?
שלום ותודה על הפנייה
1.סבא מאיזה צד?
2. אפשר לבקש גם אחרי פטירתו,
3.אפשר מאוסטרליה למרות שהיתי ממליץ לעבוד דרך גורם מקצוע מהארץ (יותר סיכוי ויותר מהר).
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכת דין ונוטריון איווה אשכנזי
055-4532810
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, לפי העובדות הנ"ל, ילדייך זכאים. עלייך להסדיר זאת כל עוד החוק מאפשר זאת. בברכה, איווה אשכנזי, עו"ד...
המשך תשובה