שלום . האם ניתן לעבוד במשרה חלקית על פי המלצת רופא תעסוקתי - על חשבון ימי מחלה צבורים שלא נוצלו ? תודה .
צביקה שלום,
נראה לי ששאלתך מתאימה יותר לפורום שעניינו דיני עבודה.
יחד עם זאת, אשיב כי התשובה לשאלתך היא חיובית ככלל, אולם תלויה בגורמים נוספים כגון חוזה העבודה או ההסכם הקיבוצי שלפיו אתה מועסק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
היי שלמה , בהחלט אפשר לערער על החלטת המל"ל. לגבי הכדאיות צריך לבדוק את נסיבות המחלה וסיבת הדחייה באופן פרטני. בכבוד רב, און רונן, עו"ד - עוסק בתחום הביטוח הלאומי נשמח לעמוד לשירותך....
המשך תשובה