עובד משמרות לילה ארוכות ב-7 שנים האחרונות כאחראי משמרת בתחנת דלק. השנה הייתי צריך להפסיק לעבוד כי לא יכולתי יותר מבחינה נפשית. התחלתי טיפול פסיכולוגי ופסיכיאטרי ויש לי אבחון של דיכאון קליני. רוצה לתבוע את הביטוח הלאומי, האם המצב שפרץ בגלל עבודה בלילות ייחשב כמחלת מקצוע?
היי דרור,
לצערי, בנסיבות שאתה מתאר המחלה לא תוכר כמחלת מקצוע, אך אם היה אירוע מסוים בעבודה שהביא להתפרצות המחלה, תוכל להגיש תביעה לתאונת עבודה.
עו"ד אורטל יונה | משרד עו"ד רנרט-סלומון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב, מרבית מקרי הגנגליון מאובחנים אצל נשים מהעשור השני ועד העשור הרביעי לחייהן, אולם התופעה מאובחנת גם אצל גברים וילדים. הרפואה עוד לא הגיעה למקור / לסיבה המדויקת להופעת הגנגליון . קיימת השערה...
המשך תשובה