אני עובד בעסק משפחתי והנני מעבר לגיל פרישה. לאחרונה התפתחה אצלי מחלת מקצוע. המחלה משלבת בין תנאי העבודה למצב בריאותי כללי. האם אפשר להגיע להכרה בביטוח לאומי גם אחרי גיל פרישה (אני משלם ביטוח לאומי כחוק...).
התשובה חיובית . כן .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז משרד עו"ד
055-4532935
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום פרידה, במידה ואת סבורה שיש קשר בין סוגי הכימיקלים לבין מחלת העור, בתור התחלה , ניתן להגיש תביעה לפגיעה בעבודה למוסד לביטוח לאומי. נשמע לעמוד לשירותך, אורן מעוז , עו"ד ביטוח לאומי - מחלו...
המשך תשובה