שלום רב לעורכי הדין. אחי ואני עומדים לפתוח עסק ביחד. אנחנו סומכים אחד על שני בעיניים עצומות ויש לנו גם את המשפחה אשר תעמוד מאחורינו. האם צריך לעשות הסכם שותפות או שאפשר להישען על הקרבה המשפחתית. אני יודע שעורכי דין ימליצו מיד לעשות הסכם אבל השאלה היא – האם באמת באמת צריך? מניסיונכם? תודה
הילל שלום רב,
יש לעגן הסכם שותפות בכתב, זאת על אף ולמרות הקרבה המשפחתית.
בברכה.
דרורית מלינרסקי- משרד עורכי דין.
*אין האמור בגדר יעוץ משפטי או אחר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יצחק שלום לאחר רישום והקמה של החברה ברשם החברות לאחר הסדרת פתיחת תיק של עסק החברה אצל מס ערך מוסף, מס הכנסה וביטוח לאומי, אין כל מניעה חוקית האוסרת העסקת אשתך בתור עובדת בחברה, בתפקיד מוכרת בושם כטע...
המשך תשובה