שלום, אני בעלת עסק שמספק שירותי קייטרינג לאירועים גדולים ואני עושה הזמנת עבודה כחודש לפני האירוע אם הלקוח מבטל לי שבוע לפני זה תקין, אני כבר מתחילה להיערך עם קניות, איך אני מוודא שאני לא יפסיק פה כסף.
מרים שלום ותודה שפנית , שאלתך חשובה והתשובה היא חלק מיסודות העסק והתשתית לצמיחתו, ככל שהדרך להזמין ממך תהיה ברורה יותר,פשוטה יותר ועם זאת תשמור על הבטחון שלך עסק מפני הוצאות לשווא, ביטולים ועוד יש להתייחס לדברים בתוך הזמנת העבודה בצורה מסודרת. אוכל להמליץ לך להסתכל באתר שלי יש לי סרטון שמסביר בדיוק על החשיבות של הזמנת עבודה: ראי בקישור:
https://www.facebook.com/gh.lawoffice/
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נאווה ששלום פרילנסרים זכאים לקבלת פיצויים במקרה של ביטול עבודה או שינוי תנאי העבודה על ידי נותן השירותים באופן חד צדדי ובלבד אם לא נקבי אחרת במפורש בחוזה החתום בין הצדדים , הנך מוזמנת לפנות למשרדנו ...
המשך תשובה