שלום רב, אני גר בבנייין ישן בו הצינור של השירותים יורד דרך השכן (בצורה אופקית). כיוון שהצינור אצלו חלוד הוא מבקש שאחליף את הצינור. א.האם החלפת הצינור באחריותי או שמדובר בצינור משותף. (כאמור- שכאנחנו מורידים מים בשירותים הם עוברים דרך הצינור). ב.האם אני צריך להחליף לו את הצינור למרות שמדובר בצינור שאכן בעל כתמי חלודה אך ללא סדקים או נזילות. תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בניה אך ללא חתימות של לפחות 2/3 מהדיירים, הרי שעליכם להפגש עם עו"ד כדי שיגיש תביעה להריסת הבניה הבלתי חוקית. גם אם הבניה חוקית לגמרי, על השכן חובה לנקות את שטחו כך שלא ייגרם משטחו נזק או עוגמת נפש לאח...
המשך תשובה