בצד של השכן שלנו ממוקם עץ מאוד גבוה .גזע העץ ממוקם בשטח השכן אבל כיוון שהעץ אינו צומח בקו ישר למעלה אלא לעוקם,הוא מתעקם אחרי כמה מטרים וצמיחתו בשטחנו.לעץ יש נשורת מאוד חזקה ומלכלכת ויצר בשטחנו לכלוך שאינו בר הסרה. מעבר לכך כיוון שמאוד גבוה אנו חוששים שברוחות חזקות יטה ליפול על ביתנו. פנינו מספר פעמים לשכן ברוח טובה וביקשנו להורידו אבל השכן מציין את הסיבה הסנטימנטלית ככזו שהוא מסרב.אני מתעקש להורידו.האם אני רשאי להסיר לפחות את החלק שבשיטחי או פתרון אחר ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
כזו לתשלומי ועד בית. שנית, עילה בלשון הרע והוצאת דיבה, ושלישית, תביעה למתן צו הרחקה ומיעת הטרדה מאיימת. אציע כי תפנה להפגש עם עו"ד. בכל שאלה ניתן גם טלפונית ...
המשך תשובה