אני גרה בבנין משותף כ- 20 שנה ומחנה את רכבי בשטח שלא רשום בשום מקום כחניה בטאבו כ- 20 שנה. לאחרונה בגלל חוסר בחניות בשכונה, התקנתי עמוד בחניה על מנת שלא יחנו שם. ועד הבית החליט על דעת עצמו ללא יעוץ עם שאר השכנים וללא אסיפת דיירים לתבוע אותי להוציא את העמוד מהחניה. האם זה חוקי
במידית עם עו"ד שכן אתם זקוקים לייצוג משפטי ולא לייעוץ מישפטי. בכל שאלה נוספת ניתן לפנות טלפונית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
"לאחרונה" הרי שעליך לפנות במידית ולהפגש עם עו"ד כדי שיגיש תביעה מתאימה. בנסיבות אילו של בניה לא חוקית קיימת חובה משפטית להגיש את התביעה לפחות בכל הקשור לסעד של הריסה והשבת המצב לקדמותו, ללא שיהוי או ה...
המשך תשובה