שלום יש להורים שלי דירה בבניין משותף של 4 דיירים והחצר הקדמית שייכת לנו הדירה כרגע ריקה ,ככה שאני קופץ מדי פעם לדואר וכל מיני,, השכנה שלי החליפה רצועות איטום לגג שלה והקבלן זרק את היריעות לחצר של ההורים לי ונעלם אני לא ממש באיזור ולא מדבר עם השכנה מה אומר החוק?פקח עירוני? תודה

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
ערכאה שיפוטית אבל היא שייכת למשרד המישפטים ולא למערכת בתי המשפט מבחינת חיבור למערכת בתי המשפט ולכן תיקים של המפקחת מתנהלים כתיק י נייר פיזיים בלבד ולא נסרקים לתוך מערכת מיחשוב כמו שיש בבתי המשפט ולכן ...
המשך תשובה