שלום רב, אני גר בקומה ראשונה בעורף הבניין עם נוף לחצר, השכן בקומת קרקע החליט לאחרונה לפתוח פתח מהסלון לחצר ולשים שם דשא סינטטי ולתחום את המקום בגדר קטנה עם עציצים, הדבר מפריע לי מאוד מכיון שבכך זה מפר את הפרטיות שהיה לי עד כה, הן מבחינת זה שהוא רואה לי את הבית (זה בניינים ישנים שהקומות נמוכות) והן מבחינת הרעש שהוא יעשה שם מסיבות מנגל וכו', השאלה האם יש לי דרך חוקית כלשהי למנוע זאת ממנו תודה מראש

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
העיריה היא בעלת דירה. לפי שתארת, אין עילת תביעה נגד העירייה אלא נגד מי שבנה ללא היתר, מי שהשתלט, ומי שמקים רעשים. בכל שאלה אחרת ניתן לפנות גם טלפונית. בברכה, עו"ד עודד פרץ ...
המשך תשובה