בבנין שלנו יש 12 דירות ורק 11 מקומות חניה, מתוכם 3 חניות בטאבו. לחלק מדיירים יש 2,אף 3 רכבים. הרבה פעמים כל חניות תפוסות ואין מקום חניה. האם אפשר לחסום את הרכב ולהשאיר את פתק עם מספר טלפון או שזה יכול להביא לרישום פלילי? אולי יש פתרון אחר? ועד בית לא מעוניין לעשות שום דבר
החניות הן לפי כל הקודם זוכה. מאוד פשוט.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בחשמל וללא תשלום כלשהו. תבקש את כספך חזרה. אם לא מחזירים לך כספך כן צריך לתת לך קבלה ואולם לא הייתי מציע לך להקים מהומה רבתי על ענין כה פעוט. המדובר בשכנים שלך, אחרי הכל ...
המשך תשובה