שלום, הגשתי בקשה לתוספת בנייה, השכנים התנגדו, התנגדותם נדחתה לעירייה והם הגישו ערר לוועדה המחוזית, גם היא דחתה התנגדותם וקיבלנו היתר. לצורך הליכים אלו שכרנו שירותי עו"ד. וועדת ערר לא קובעת הוצאות, שכן זה לא בסמכותה. האם ניתן להגיש תביעה נפרדת להוצאות בבימ"ש במצב כזה? בנוסף, נגרם עיכוב של כשנה בבנייה בגלל ההתנגדות. בכך נגרם לנו נזק ועוגמת נפש. האם ניתן לתבוע גם על כך? תודה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
המשותף לצורך ביצוע וסיום השיפוץ שלך, כולל להשתמש במעליות ובכל האזורים המשותפים ובלבד שאינך גורמת נזק ובלבד שתנקי ותשיבי את המצב לקדמותו בתום השיפוץ, וכל עוד אינך משתמשת בחניה פרטית או ברכוש פרטי של מי...
המשך תשובה