שלום רב,אני מתגורר בבניין משותף בקומה 6 כאשר מותקן מזגן תלוי בקיר חיצוני,כאשר השכנה בקומה ראשונה התקינה מרקיזה בחלון ,יש לציין שבזמן התקנת המזגן לא היתה מרקיזה. ולטענתה המים מטפטפים על המרקיזה ומפריעים לשנתה,התייחסתי לבקשה שלה והארכתי את הצינור הניקוז שיורד מתחת לחלונה,אך עדיין טוענת שמפריע לה,שאלתי האם מטעמה יש עילה לתביעה כפי שהיא מאיימת. ממתין לתשובה,ותודה מראש.
שאיני רואה עילת תביעה נגדך. ראה התשובה למעלה ספציפית בדבר "מרקיזה". בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מספר עילות תביעה נפרדות ופוטנציאליות: ראשית, תביעת לשון הרע והוצאת דיבה ותביעה כספית נזיקית בגין כל הנזקים, בזבוז הזמן ועוגמת הנפש כתוצאה מן ההטרדות. בכל שאלה ניתן גם טלפונית. ...
המשך תשובה