ועד הבית פתח דלת נוספת לבניין כדי שמתאמנים שלא גרים בבניין יכנסו דרכה למועדון הכושר שהושכר על ידי הועד ללא רשות או התייעצות עם הדיירים בבניין ואני שגר ממש מעל סובל מאד מהעניין . מה עלי לעשות בעניין?
שתיארת כולם בלתי חוקיים ולכן אציע כי תפנה להפגש עם עו"ד כדי להגיש תביעה מתאימה. בכל שאלה נוספת ניתן לפנות גם טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
תחזוקת הגג השוטפת כוללת גם את סיודו מעת לעת, ואפילו הגג אטום ולא גורם לרטיבות. בכל שאלה אחרת אפשר גם טלפונית...
המשך תשובה