שלום, יש לי שכנה שעומדת בראש ועד הבית. בפעם האחרונה הזמינה לאספה ולאספה הגיעו רק 5 אנשים (5 קיצוניים) מתוך 20 דירות. הם החליטו החלטות באספה - האם ההחלטות הללו תקפות לכל הדיריים (כמדומני צריך רוב של 50 אחוז לפחות). ובכלל, מתחילת ה"כהונה" שלה היא לא מוציאה פירוטים של ההוצאות של ועד הבית ונדמה לנו שהוא גונבת מהקופה הכללית. מה ניתן לעשות?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
קויים ולא בוצעו תיקונים בכלל או כפי שצריך הרי שאתה צריך להפגש עם עו,ד כדי שינקוט בהליך משפטי מתאים נוסף. לגבי הפיצוי הכספי, עוה,ד שתפגש איתו ידע כיצד לפעול גם בעניין זה. בכל שאלה ניתן לפנות גם ט...
המשך תשובה