הבניין שלנו הינו בניין מדורגים המרפסת שלי נמצאת על גג השכן (לא על כל הגג שלו )הקבלן בנה קיר בגובה 1.2 בערך שתחם את המרפסת שלי ונותר שטח גג מת שהוא חלק מדירת השכן למטה . לפני כשנה השכן עשה מדרגות מהחצר בבית שלו וריצף את יתרת הגג והפך אותו למרפסת פרטית שלו . הוא פתח פתח בגדר שתוחמת את הגג. חלק מהמרפסת הזו היא מול חלון אחד החדרים בבית שלי ומי שעומד מהצד השכן ליד הגדר יכול לראות את הסלון שלי זה מפריע לנו לפרטיות בבית האם עפי החוק מותר לשכן לעשות זאת? האם אני יכולה לתבוע אותו על ירידת ערך הדירה שלי מאחר ואני קניתי את הדירה לנוף פתוח ללא כל שכנים/ חלונות מסביבי. ועצם עלייתו לגג וישיבתו במרפסת מפרים את הפרטיות שלי?
דבר שיש לעשותו במסגרת פגישת יעוץ עם עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
קבועות תברואה מצריכה היתרים, אפילו ללא קשר לבעיות הרטיבות. שוחחנו טלפונית ובכל עניין ניתן ליצור קשר טלפוני ...
המשך תשובה