אנו והשכנים הסכמנו לאחר הרבה שנים של סבל בגלל הגדר צמחיה שהיתה סבוכה, מלאה באבק, חרקים וגם גרמה לסתימות בביובים, להקים חומה. השכנה השלישית לא מעוניינת כיוון שהיא מתכוונת למקור את הווילה שלה. פניתי אליה, וגם אל בנה, אך ללא הועיל הם לא מעוניינים להשתתף בחומה. גם חסכנו לה את כל הנזק מגדר הצמחיה וגם היא לא השתתפה בעזרה לפועלים. ועכשיו היא מקבלת חומה בחינם שגם מעלה את מחיר הנכס. האם תביעה קטנה תזכה באם תוגש? תודה על התשובה.
תביעה באמצעות עו"ד ובטח שלא בתביעות קטנות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אין שום אחריות לרעש שנובע ממעשיו של שוכר, אפילו אם מודע לרעש. בעל הדירה הוא לא האפוטרופוס של השוכר ואינו השוטר של הבניין והוא לא חייב לך דבר וחצי דבר בעניין זה. אם היה מדובר ברטיבות מהדירה שלו לדירה...
המשך תשובה