שלום, בשעה טובה התחלנו בתהליך בנייה בשטח שעליו היה בית ישן משנות ה-50. מדובר בחלקה הגובלת עם 5 חלקות שכנים! לצורך היתר הבנייה קיבלנו כמובן את אישור השכנים על התוכנית שכוללת גם חומת בטון היקפית בגבולות המגרש. לאחר הריסת הבית ופינוי צמחיה הזמנו מודד שמצא ש-2 מחסנים (של 2 שכנים שונים) נמצאים עמוק בתוך השטח שלי (עד 0.5 מטר פנימה). ניותר לציין שהשכנים מה הטקטיקה שעליי לנקוט? אני חושש להסתבך עם בתי משפט, עיכובים וצווים או סתם לחכות שנתיים להחלטה. תודה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בגין הפרת הסכם השכירות וניתן לשקול גם לבטל הסכם השכירות לאור הפרתו ואולם אין לעשות דבר בטרם תפנה להפגש עם עו"ד ולהבין את הסיכונים. בכל שאלה נוספת ניתן גם בטלפון ...
המשך תשובה