שלום, חניתי את רכבי בחניון של בניין מגורים לא שלי צמוד לחניה של משפחתי על מנת להעביר מספר רהיטים לבייתי. הרכב לא הפריע לאף אחד לעבור או לחנות. בו בזמן אחת השכנות התמרמרה שהרכב שם ושרטה את הרכב בסימנים גדולים וממש בולטים. ראו אותה שורטת את הרכב ולכן אני יודעת שזו היא. כיצד עליי לנהוג כעת? מה עושים במצב כזה? כיצד לפנות אליה בשביל פיצוי? הוספת תגובה
באמצעות עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
איתכם איזה עילות תביעות קיימות ולאילו ערכאות ניתן להגיש אותן, ולכן עליכם לפנות להפגש עם עו"ד מומחה (ולא מטעם תרבות הדיור). אם יש שאלה אחרת אשמח לענות ואפשר גם טלפונית ...
המשך תשובה