אני גרה בקומה רביעית מתחתיו יש שכנה שמניחה על אדן החלון שלה בשר נקניק סלמי ועוד כל מיני דברים לעיתים הבשר נשאר כך 10 ימים.מה אני עושה במקרה כזה קיץ חם לפני כמה ימים גיליתי שיש לי עכבר בבית. אשמח לתשובה אני כבר ממש מיואשת.

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אין שום אחריות לרעש שנובע ממעשיו של שוכר, אפילו אם מודע לרעש. בעל הדירה הוא לא האפוטרופוס של השוכר ואינו השוטר של הבניין והוא לא חייב לך דבר וחצי דבר בעניין זה. אם היה מדובר ברטיבות מהדירה שלו לדירה...
המשך תשובה