שלום, הבניין שלנו נמצא על חלקה המכילה בסה"כ 3 בניינים. 90% מדיירי קומות הקרקע גידרו את החצרות, אך השאירו פתח לגישת פקח מים/גז. לעיתים הפתח הינו דרך החצר הסמוכה. האם לדיירי בניין אחר באותה חלקה ישנה זכות לתבוע גישה ישירה לחצר של בניין אחר?
דיירי קומות הקרקע הינו בלתי חוקי. לעניין השאלה לגבי הגישה, יש לפנות להפגש עם עו"ד על מנת שיבדוק את המצב המשפטי והרישומי ואז יוכל להשיב לשאלות באופן פרטני ולאחר למידת הדברים. בברכה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
תביעה מורכבת וארוכה יותר מאשר הליך ההטרדה המאיימת /צן ההרחקה שבו טיפלתי בעצמך מכיוון שזו תביעה נזיקית/כספית מורכבת ואתה חייב להיות מיוצג על ידי עורך דין והוא זה שישיב על שאלותיך לאחר שייפגש עימך וככל ...
המשך תשובה