שלום, לא יודעת אם אני בפורום הנכון... מה אפשר לעשות אם השכן מעשן סיגריות בביתו דרך החלון וכל העשן נכנס אליי תמיד עם הרוח לחדר לפעמים דרך המטבח זה מגיע לסלון. אני מאוד רגישה לעשן ומזל שיצא החוק לא לעשן באוטובוס וכו' כי זה עושה לי כאבי ראש ובחילה. איך שהוא מתחיל לעשן אני ישר סוגרת את החלון. האם מותר לו? כי מצד אחד זה שטח ביתו... מה עושים אם הוא לא מפסיק. מעשן דיי הרבה. תודה
מותר לעשן בביתו שלו או ממרפסתו או מחלון ביתו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
הטרדה מאיימת. איני סבור כי מחלקת הרווחה היא היעד המתאים לקבלת תלונות מסוג זה אבל ייתכן ואני טועה. אם בכל זאת החלטתם לפנות לרווחה, יש לפרט בזהירות על מה אתם מתלוננים על מנת שחלילה לא תחשפו עצמכם לתביעת...
המשך תשובה