בבית קרקע, השכן הצמוד הרס את הגדר המשותפת המקורית שהיתה מעמודי מתכת שרשת ביניהם, והתחיל לבנות קיר בלוקים שהוא מתכנן שיעלה לגובה של 2 מטרים, ובצמוד לגדר הוא גם בנה בריכה. בנוסף הוא עשה עוד לא מעט חריגות בניה אבל זה כבר עניין שלו עם החוק. האם יש חוק נגד בניית בריכה בצמוד לגדר משותפת? והאם החוק מגן עליי בנושא הגדר שהוא מתכנן לבנות לגובה של 2 מטרים (עליה הוא מתכנן גם להציב איזכורית ) ? תודה מראש על התגובה
עו"ד כי נדמה שהמעשים אסורים. בכל שאלה נוספת ניתן לפנות גם טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
הבנין למשל כמו מעלית או חדר מדרגות, אז הוועד צריך לתקן ולשלם, אבל אם הליקוי הוא ברכוש פרטי של דירה מסויימת הרי שבעל הדירה צריך לשלם כי זה לא קשור לבניין עצמו אלא לרכוש פרטי. ...
המשך תשובה