שלום, אני גרה בניין משותף בעל 6 קומות. אני גרה בקומה ראשונה עם מרפסת גם גן. ישנו שכן אשר באופן קבוע משקה את העציצים ומנקה את המרפסת שלו. במצב זה כמויות גדולות של מים נשפכים למרפסת הגן שלי. הערתי מספר פעמים כיוון שיש לי ילדים קטנים והם עלולים להחליק. מה ניתן לעשות? מילים לא עזרו, שיחות לא עזרו,הודעה במעלית. שאר השכנים שוחחתי איתם והבנייה נפתרה. תודה
עילת תביעה. בכל שאלה נוספת ניתן ליצור קשר טלפוני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
הראשונה, אכן קיר חיצוני של דירת גן שהוא קיר הבניין מהווה רכוש משותף. לגבי פרגולה, אין צורך באישור של ככל דיירי הבניין ואפילו לא של חלק מהם, כל עוד זה עומד בדרישות העיריה...
המשך תשובה