שלום, אני גרה בבניין ב] 3קומות. בכל קומה 2 דירות. בקומה השלישית, בנו בעלי הבית דירה קטנה נוספת על גג הדירה שלהם. כלומר, משש דירות שהיו קודם כיום יש שמונה דירות. ישנו צורך לבצע תיקון בגג הבניין בעלות של כ20 אלף שקלים. חלק מהדיירים טוענים שעלות התיקון חייב להתחלק ל8 [ או לפחות ל7 כאשר דיירי הקומה ה3 ישלמו 1.5 מהעלות].אותם דיירים מסרבים לכך בכל תוקף .יש לציין שהדירות העליונות מושכרות באופן קבוע ובעליהם נהנים מהכנסה קבועה שאלתי היא האם ישנו איזשהו חוק שיכול לחייב אותם ? כיצד עלינו לפעול? תודה רבה. מלי
פגישת ייעוץ מול עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דין שאסר על דייר לעשן. ראשית צריך להנפיק לשכן באמצעות עוד מכתב התראה אחרון. למטרה זו כדאי לפנות ולהיפגש עם עו"ד אצלו במשרד. ...
המשך תשובה