בשטח שלי נשתלה גדר חיה לפני שנים בהסכמת השכן שאני משקה והוא דואג לצד שלו וגם לקיצוץ הגובה (בגלל הפרשי גבהים בחצרות קשה מאוד מהצד שלי להגיע לגובה) לימים הבית נימכר והבעלים החדש דורש שאטפל בשני הצדדים של הגדר, יש לציין שהגדר גובלת עם שביל הכניסה שלו ולכן חייבים לקצץ אחרת תפריע הגדר לכניסה שלו. האם אני מחוייב לקצץ גם את הצד שלו?

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שימוש ולהעביר לאחר ולכן כדאי שתפגשו עם עו"ד כדי להגיש תביעה נגד המהנדס ו/או השכנה להשתתפות או החזר שכר הטרחה ששילמתם למומחים אילו. בכל שאלה נוספת ניתן לפנות גם טלפונית ...
המשך תשובה