שניים מהשכנים שלי מתנכלים לי ולאחיי שגרים איתי. אתמול הוצאנו מהבית מיטה ישנה ליד הפח ובעל הדירה ביקש שזה יועבר לחדר ייעודי. העברתי בעצמי את המיטה לשם וראיתי שאחד השכנים מצלם אותי ללא הסכמתי. אני חוששת שהוא יפרסם את התמונות שיציגו אותי באור שלילי. האם מדובר בעבירה על חוק הגנת הפרטיות? האם אוכל להגיש תלונה עליו/ תביעה? תודה רבה, נלה.

שאלה נוספת ניתן גם בטלפון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מנוס אלא שתפגש עם עו"ד ותתבע בגין לפחות חלק מעילות התביעה אשר תיארת יפה במכתבך. בכל שאלה נוספת ניתן גם טלפונית ...
המשך תשובה