אנחנו גרים בבניין של חמש קומות ויש ככל הנראה התעסקות עתידית בתמ"א 38. אחת השכנות, דווקא לא מהותיקות, לא מעוניינת אפילו לשמוע. ניסינו לדבר איתה, עם הבן שלה, אפילו שלחנו לה מכתב מעורך דין (אחד מהילדים של דיירי הבניין). כלום. היא לא מוכנה לשינוי כי היא נפגעה בעבר מפינוי בינוי והיא לא מוכנה בכלל לחשוב על זה. האם אפשר לעשות תמ"א 38 גם בלי הסכמה מוחלטת של כל הדיירים?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בשוכרים, באמצעות מכתב מעו"ד, כי קיבלת תלונות רבות וכי עליהם לשמור על השקט בתאם לחוק אחרת תאלצי לפעול כנגדם. בכל שאלה ניתן לפנות גם טלפונית. ...
המשך תשובה