בבניין שלנו יש דייר שמטריד אותנו. באופן קבוע הוא מפזר אשפה וצואת אדם על הרצפה והקירות בחדר הזבל ומול דלת הכניסה. פעם אחת הוא תקף את המנקה ושפך לה את המים. הזמנו משטרה. הם אמרו שאין טעם להגיש תלונה י לא יעשו לו כלום היות שהוא חולה נפש. האם ניתן לנקוט אילו שהם צעדים חוקיים נגד הדייר.

שאלה נוספת ניתן לפנות גם טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
בשוכרים, באמצעות מכתב מעו"ד, כי קיבלת תלונות רבות וכי עליהם לשמור על השקט בתאם לחוק אחרת תאלצי לפעול כנגדם. בכל שאלה ניתן לפנות גם טלפונית. ...
המשך תשובה