דייר בבנין משותף 67 דירות הוציא הודעה בקבוצת הדיירים שיו"ר הועד פועל ביודעין כנגד החוק. האם זאת עילה לתביעת לשון הרע? הרקע הוא דרישתו לקבלת כל מסמכי ניהול הבנין ושהועד ישב איתו אישית. יש לציין שהועד מוציא דוחות רבעונים ושנתיים ובאסיפת דיירים מוצג ומוסבר הכל. אולם הדייר אינו משתתף בכלל בשום אסיפה או מפגש דיירים. כמו כן הוסבר לדייר שהאסיפה השנתית מתקיימת כבר והוא מוזמן כמו כולם

שאלה ניתן גם טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
כל הרכוש המשותף בבניין ככה שהוא תקין, מתפקד ולא מסכן דיירים ואורחים. מטפים, גלאי עשן הם עניינים של חיים ומוות וגם בנזילות אין להקל ראש. תפקיד הועד הוא לזמן אסיפת דיירים ואם צריך אז להעלות להצבעה הגדלת...
המשך תשובה