בבית תלת משפחתי ישן מאוד, את החלק המרכזי שהיה גינה הפכו שני שכנים למקומות חניה. הדבר היה כרוך בהסרת כל חזית הגדר המקיפה וחניית הרכבים בתוך שטח החצר ממש קרוב לחלון שלי. כלומר אם בעבר היה לי ליד החלון גינה, כיום יש לי מכוניות + הבית חשוף לכביש מאחר ואין גדר. מרגישה שנגזלה לי פרטיות + רעש וזיהום. יש מה לעשות עם זה?

עם עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
כי מדירתו לא נגרם שום נזק או מיפגע או נזילה או מעבר מים לדירה אחרת. זאת אף בהנחה שהקמת הגגון היא חוקית. אם אינה חוקית, אז טיעוניך חזקים אף יותר. היות והגגון הותקן יש מאין, הרי שהשכן יצטרך למצוא פיתר...
המשך תשובה