אני דייר בפנטהאוז בבניין משותף, הדירה מתוכננת כך שמדחס המזגן והדוד האישיים שלי(של דיירי שני הפנטהאוזים בלבד) נמצאים על גג הבניין - בשאר הדירות הדוד והמדחס יושבים במרפסת שירות בדירה. הוחלט לנעול את דלת גג הבניין למניעת כניסה של אנשים לא רצויים ובצדק. יחד אם זאת הוועד החליט כי מפתחות לגג יהיו רק אצל חברי הוועד וחברת האחזקה ואינם מוכנים לתת מפתחות גם לדיירי הפנטהאוס. אני מעוניין במפתח לצורך גישה לציוד האישי שלי ללא תלות בוועד . מה החוק אומר לגבי הסוגיה הנ"ל?

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שאף הינה מחיבת ואולם דייר שחש כי נפגע יכול לעתור לבית משפט על מנת שיכריע בענין ואולי התוצאה בסוף תהיה קביעה של זמני פתיחה וסגירה. לגבי השאלה השניה- ייתכן שכן. אין לי תשובה וודאית. צריך לציין כי אין ...
המשך תשובה