שלום רב, אני גר בקומה שנייה ומעוניין לבנות מרפסת ברישיון. השכן מתחתי לא מתנגד שאבנה, אך אני חייב לעשות את העמודים והחגורה גם אצלו. הבנתי שאם לאחר שאבנה, ויתחשק לו לבנות גם (נשאר לו רק רצפה), הוא יכול לעשות כך. האם הדבר נכון? מה אומר החוק?

ניתן גם טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
היערות. כן תיארת פה עוולה נוספת לפיה השכן הלאים שטח משותף של הבניין לטובתו שלו בלבד. עליך לפנות להפגש עם עו"ד על מנת שינפיק לשכן מכתב התראה ואז תביעה. בכל שאלה אחרת ניתן גם בטלפון ...
המשך תשובה