לפני מספר שנים קניתי דירה עם חצר. החצר היתה מגודרת ביני לבין השכן. עיון בתרשימים מראה בבירור, שהגדר הוקמה שלא במקומה ולמעשה מספחת שטח לגינת השכן על חשבוני. השכן טוען שהגדר נמצאת שם כבר שנים רבות ואם היתה לי או לבעלים הקודמים של הדירה בעיה היינו צריכים למחות. מה הדין? האם בגלל שלא שמתי לב לזה קודם הפסדתי את השטח?
לנקוט בהליך משפטי מתאים באמצעות עו"ד מומחה. למענה נוסף אנא פנה אליי דרך ייעוץ אישי
בברכה, עו"ד עודד פרץ.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
חוות דעתו איננה פסק דין ואיננה מחייבת. אם מוכחש שזה מגיע מאותה הדירה, אז אין חובה לשלם. כדאי שתפגשו עם עו"ד. בכל ענין אחר אפשר גם טלפונית ...
המשך תשובה