שלום, צינור של ההסקה המרכזית של הבניין נוזל מתחת לרצפה של דירה. האם ביטוח נזקי מים של בעל הדירה אחראי לתיקון הנזילה או לא? ואם כן, האם יכול בעל הדירה לסרב לתבוע את הביטוח שלו ולדרוש מוועד הבית לתקן את התקלה ואת הנזק לדירה?

זה משנה אם הוא מבוטח כן או לא. הדירה שניזוקה לא חייבת לתבוע שום חברת בטוח אלא רק את ועד הבית ואז אם ירצה ועד הבית הוא יתבע את חברת הבטוח שלו, ככל וקיימת.
אני מציע כי תפנה דחוף להפגש עם עו"ד. בכל שאלה אחרת ניתן גם טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
מנת שלא חלילה תקפח זכויותיך. שנית, פניה מיד להפגש עם עו"ד כדי לקבל יעות ועל מנת שעו"ד יגיב למכתב שקיבלת. בכל שאלה אחרת ניתן לפנות גם טלפונית...
המשך תשובה