גדר חיה ועשירה בצמחיה, חוצצת בין הבניין שלנו לבין השכנים. עד עתה, כל אחד שילם לגנן מטעמו על מנת שיגזום את הדרוש בחלק שבתחומו, אך דייר חדש העלה את הנקודה שבעצם אין לזה חובה משפטית משום ששורש הגדר החיה נמצא בעצם בצד שלנו (עובדה נכונה בהחלט), ומשום כך, כל עלות הגיזום לשני הבניינים תהיה מוטלת עלינו בלבד בכל חודש בחודשו. מצידו אגב, אין לו צורך בגדר הזו ועדיף לו שנגדום את שורש העץ לחלוטין. מי צודק בעניין זה?

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לפנות ולהפגש עם עו"ד. עוה"ד יבדוק מיסמכיך ואז ינסח מכתב התראה לשכן. ורק לאחרין יהיה מותר להגיש תביעה לבית משפט. בכל שאלה אחרת אפשר גם בטלפון ...
המשך תשובה