שלום. אני גרה בקומה 4.לשכן בדירה מתחת הופיעה רטיבות וסימני נזילה בקירות ובתקרה באמבטיה. היות ואני גרה מעליו, הזמנתי מומחה לאיתור הנזילה שקבעה כי אין בדירתי סימני נזילה בצנרת. השכן לא מסכים לחוות דעת של מומחה. דורש שאני אמשיך לבדוק מקור לנזילה אצלו כולל בדירה שמעליי. אציין כי לי אין סימני נזילה בקירות מהדירה שמעליי. רציתי לשאול האם אני מחויבת להמשיך לחפש מקור לנזילה של השכן מתחת או שהאחריות נופלת עליו? בתודה מראש

אחרת ניתן לפנות גם טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שאף הינה מחיבת ואולם דייר שחש כי נפגע יכול לעתור לבית משפט על מנת שיכריע בענין ואולי התוצאה בסוף תהיה קביעה של זמני פתיחה וסגירה. לגבי השאלה השניה- ייתכן שכן. אין לי תשובה וודאית. צריך לציין כי אין ...
המשך תשובה