שלום רב, אני מעשן גראס עקב פוסט טראומה מהשירות הצבאי. אני מעשן בדירה שלי, בחדר סגור, עם חלונות סגורים. לא במרפסת ולא ליד החלון. למרות כל זאת, השכנים מתלוננים על ריח עשן. אציין כי אינני מעשן 24/7 ומגביל את עצמי לסיגריה אחת בלילה. מאחר ויש לי קשיים להרדם בלילות. בנוסף אותם שכנים גם מעשנים טבק בכל שעות היום ליד החלון. האם מתיר לי החוק לעשן בביתי או שאני חשוף לתביעה אפשרית? תודה.

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שגרם לנזק הרי שמכאן נובע כי העלות היא עליכם. לגבי השאלה השניה- תלוי באיזה צינור מדובר והיכן הוא אמור להיות ממוקם לפי תוכניות הבניין והמפות והתשריטים. ...
המשך תשובה