שלום, רכשנו לפני כשנה בית דו משפחתי פנימי. לפנינו בית אחד נוסף כשהגישה לבית שלנו היא דרך שביל גישה משותף. הדיירים בבית שלפנינו, התקינו שער חשמלי (כמה שנים לפני שרכשנו). בהסכמה לא כתובה של הדיירים שהחלפנו. השער החשמלי הזה מסרבל את הכניסה לביתנו הן כהולכי רגל והן ברכב לחנייה שלנו וכמובן גם לאורחים שלנו. מה המעמד המשפטי של השער הזה? האם ניתן לבקש לבטלו או לפחות להשאירו פתוח במהלך שעות היום? תודה

שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
רק הוא אחראי אישית. המשכיר אינו אפוטרופוס של השוכר ואינו אחראי לעוולות הנזיקיות או הפליליות של השוכר. בכל שאלה אחרת אפשר גם טלפונית ...
המשך תשובה