שלום, אני מתגוררת בבניין מגורים בן 14 שנים, שני מגדלים של 56 דירות עם לובי משותף ושומר לובי. השמירה בלובי קיימת מאז אכלוס הבניין, כאשר באותה העת נכפה עלינו בחוזה הרכישה להתקשר עם חברת ניהול שהעניקה בין השאר שירותי פקיד לובי. ההתקשרות הייתה ל 24 חודשים, ולאחר שנתיים לא נערכה הצבעה באספת דיירים לגבי מתכונת השמירה, והמתכונת של 24/7 המשיכה כסטטוס קוו עד היום. כעת, כשהעלויות של האחזקה והשמירה עלו, מעוניינים חלק מהדיירים לצמצם ואף לבטל את השמירה. חשוב לציין שביוני 2020ֶ נחתם תקנון בניין שאיננו כולל סעיף של שמירה במקום 24/7. כעת, כאשר יש רצון לשנות את הסטטוס קוו על ידי חלק מהדיירים - איזה צד צריך להביא רוב של שני שליש - האם הצד שמעוניין להמשיך בשמירה של 24/7 או הצד שמעוניין להכניס שינויים בסטטוס קוו? מה חזק יותר - העדר סעיף תקנוני או נוהג המקום? ובאיזה אופן צריכה להתנהל ההצבעה על שמירת הסטטוס קוו/ שינוי? תודה מראש על התשובה

מסמכים. לא ניתן להשיב על שאלתך אחרת. בכל שאלה אחרת אפשר גם בטלפון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
לעזוב את המקום מאחר ולמשטרה ממילא אין סמכות בענייני רעש. אין מה להתרגש או להלתץ יותר מדי. אין חובה לאפשר לשוטר דריכת רגל בתוך מפתן דירתכם וניתן לצאת אליו החוצה ולבקש ממנו לעזוב בחדר המדרגות וכך הילדים...
המשך תשובה