שלום יש לי מרפסת ומתחת למרפסת יש את השכן שלי בזמן הגשם יש לו נזילה מים עכשיו זה לא מה תקרה זה מהקיר בערך 40 ס"ם מהרצפה שלו עכשיו הוא טוען שאני אחראי אני טוען בגלל שהדירה שלו מושכרת והוא לא בא אולי מישהו מהדירים הכניס מקדחה לצינור המים מאיפה שמנקזת המרפסת שלי ,הצינור בא בקיר שלו, כדי לשים ארון לטלויזיה למשל האם אני זה שחייב לתקן לו את הבעיה ?
חובה לתקן דבר. רצוי כי תסתייעו במומחה יחדיו ותנסו להגיע להסכמה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שגרם לנזק הרי שמכאן נובע כי העלות היא עליכם. לגבי השאלה השניה- תלוי באיזה צינור מדובר והיכן הוא אמור להיות ממוקם לפי תוכניות הבניין והמפות והתשריטים. ...
המשך תשובה