שלום, לפני כ- 10 שנים הסכמתי שהשכן שלי יתחבר לצנרת הביוב של הבית שלי. ההסכמה היתה ללא כל קבלת תמורה. במשך השנים האלו היו תקלותשל הצפות שגרמו לי נזק אבל לא ביקשתי ולא קיבלתי כסף. כיום נוצר ביני לבין השכן סכסוך ואני רוצה לנתק אותו ואף הודעתי לו שיש לו 7 ימים למצא פתרון. האם אני רשאי לעשות זאת והאם הזמן שנתתי הוא סביר ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אין שום אחריות לרעש שנובע ממעשיו של שוכר, אפילו אם מודע לרעש. בעל הדירה הוא לא האפוטרופוס של השוכר ואינו השוטר של הבניין והוא לא חייב לך דבר וחצי דבר בעניין זה. אם היה מדובר ברטיבות מהדירה שלו לדירה...
המשך תשובה